На главную страницу

"История с географией"

Выпуски журнала 1996-2004 гг.

Последний номер - 1/2004 г.

Новый номер - 1/2005: "Я" и "Другой"

Здесь могла быть Ваша статья

Алфавитный список статей

Наши авторы

Параллели и меридианы

Добавить свой сайт

Анонсы, объявления, новости

Добавить новость или объявление

Новый ресурс по семиотике!!!

"Не ходите сюда, пожалуйста!"

Наши проблемы

Гостевая книга

"Я к вам пишу...":

green_lamp@mail.ru

borisova_t@rambler.ru

Эти же адреса можно использовать для контактов с нашими авторами

Сюда же можно присылать статьи на темы, имеющие отношение к направлению журнала ("чистая" семиотика, семиотика культуры, культурология, филология, искусствоведение и т.п.).

Как стать нашим автором?

Стать нашим автором очень просто. Нужно взять свой текст в формате Word или (что еще лучше) HTML и прислать по одному из адресов "Зеленой лампы".

Особо хотим подчеркнуть, что у нас нет "своего круга" авторов, мы открыты для всех. (Но и своих постоянных авторов очень любим). Нет ограничений и на объем статьи, на количество статей одного автора, помещаемых в номер. Главные критерии при отборе материала - профессионализм, талант, "блеск ума и утонченность чувств" авторов, соответствие теме номера (кстати, темы можно предлагать, возможно, именно ваша статья и предложит тему одного из следующих номеров). Единственная просьба - не присылать материалов просто для "факта публикации": у нас есть смешные устремления к "гамбургскому счету" - свободному научному общению без каких бы то ни было конъюнктурных соображений...

Ну и - ждем вас! Пишите!

Когда, уничтожив набросок,

Ты держишь прилежно в уме

Период без тягостных сносок,

Единый во внутренней тьме,

И он лишь на собственной тяге

Зажмурившись, держится сам,

Он так же отнесся к бумаге,

Как купол к пустым небесам.

 

Осип Мандельштам.

Восьмистишия (№ 6)

 

Личковах

Володимир Анатолійович

Доктор філософських наук, професор, завідуючий кафедрою етики, естетики та культурології Чернігівського педагогічного університету ім. Т.Шевченка

Народився 2 червня 1946 року (Варшава).

Закінчив філософський факультет Київського державного університету ім. Т.Шевченка в 1974 році, аспірантуру по кафедрі етики та естетики того ж університету в 1978 році. З 1976 року працює в Чернігівському державному педінституті ім. Т.Шевченка.

Кандидатську дисертацію на тему "Естетичне переживання і соціальна активність особи" захистив у 1981 році в Московському державному університеті ім. М.В.Ломоносова. З 1985 року - доцент кафедри філософії Чернігівського педагогічного інституту, а з 1990 року - завідуючий кафедрою теорії та історії культури того ж інституту.

Заслужений працівник народної освіти України з 1992 року.

Докторську дисертацію "Людське світовідношення як предмет естетичного аналізу" захистив у 1996 році в Київському національному університеті ім. Т.Шевченка. З 1997 року - завідуючий кафедрою філософії та соціально-гуманітарних дисциплін, а з 1998 року - етики, естетики та культурології Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Шевченка.

Читає й перекладає англійською, іспанською, польською, чеською, болгарською, сербсько-хорватською мовами. Член Слов’янського комітету України, голова "Чернігівського Слов’янського братства".

Має близько 180 наукових публікацій, учасник багатьох міжнародних наукових конференцій, в тому числі I Всесвітнього когресу з універсалізму в Варшаві (1993 р.), Всеслов’янського з’їзду в Празі (1998 р.), II Європейського конгресу з універсалізму в Варшаві (1999 р.). Академік міжнародної академії Духовного Єднання Світу.

Сфера наукових інтересів - метафілософія універсалізму, славістика, естетика авангарду й постмодернізму, регіоніка й фемінізм у сучасному мистецтві.

Головний редактор Чернігівського культурологічного журналу "Дивосад", куратор галереї сучасного мистецтва "Пласт-Арт".

Публікації

(після захисту докторської дисертації):

  1. Авангард - постмодернізм - універсалізм: зміна парадигм некласичної естетики // Філософська і соціологічна думка (Київ). - 1996. - № 7-8. - С. 142-165.
  2. (В соавторстве с О.Н.Петровой). "Зазеркалье" неклассической эстетики // Перспективы метафизики. Классическая и неклассическая метафизика на рубеже веков. Материалы международной конференции. Санкт-Петербург, 28-29 октября 1997 г. Санкт-Петербург. 1997. - С. 46-56.
  3. Парадигма универсализма в современном мировоззрении // Мировоззренческие основания человеческой деятельности на рубеже ХХI века (материалы научно-практической конференции. Уфа, 29-31 мая 1997 г.). - Уфа, 1997. - С. 56-58.
  4. Язык культуры. Понятие эвокативности в эстетике эмотивизма // Культура у філософії ХХ століття: Матеріали IV ХМСЧ. Харків. 1997. - С. 372-374.
  5. Славянская цивилизационная идея: космизм и универсализм всечеловеческого мироотношения // Философия и цивилизация. Материалы Всероссийской конференции 30-31 октября 1997 г. Санкт-Петербург. 1997. - С. 178-182.
  6. Энергоинформационные потенциалы искусства ХХ века: эниоэстетика авангардизма // Материалы международного конгресса "Интер ЭНИО-97". Научные основы энергоинформационных взаимодействий в природе и обществе. Крым. Украина. 1997. - С. 81-83.
  7. Идея универсализма как концептуальная основа формирования либерального мировоззрения // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави. - К., 1997. - С. 51-53.
  8. I. Естетика. Плани семінарських занять з курсу "Естетика" // Культурологічні дисципліни. Методичний посібник / За ред. В.А.Личковаха. Чернігів. 1998. - С. 5-7.
  9. Метафілософія універсалізму і західноєвропейська гуманістика // Матеріали міжвузівської ювілейної конференції (22 квітня 1998). Дрогобич. 1998. - С. 3-4.
  10. (У співавторстві з Олексієм Личковахом). Культурний універсалізм та релігійний екуменізм у книзі Абд-ру-шина "У світлі істини (послання Грааля)" // Зб. н. к. Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України. острог. 1998. - С. 140-142.
  11. За слов’янський ринок, відкритий сходу і заходу // Слов’янська єдність вчора, сьогодні і завтра. - Прага, 1998. - С. 35.
  12. Архаїка сакрального в авангарді // Давид Давидович Бурлюк. - К., 1998ю - С. 23-27.Програма спецкурсу "Філософія сучасного мистецтва (вступ до некласичної естетики)" // Зеленая лампа. - 1998. - № 1-2. - С. 14-17.
  13. Авангард і постмодернізм у "задзеркаллі" некласичної естетики // Collegium. - 1998. - № 1-2(7-8). - С. 5-14.
  14. Сакральні мотиви в українському трансавангарді: традиції православної естетики // Християнство і духовність. - 1998. - С. 196-199.
  15. До питання про соціокультурний ландшафт мистецького життя. Ексцентризм і маскарадність у столиці та провінції // Матеріали наукової конференції "Художник у провінції". 15-16 жовтня 1998 р. Суми. - 1999. - с. 21-23.
  16. "Я - птах" (естетика архаїчно-сакрального світовідношення в українському мистецтві // Образотворче мистецтво. - 1999. - № 1-2. - С. 48-49.
  17. Дві лекції спецкурсу "Філософія сучасного мистецтва (вступ до некласичної естетики)" // Зеленая лампа. - 1999. - № 1-2. - С. 34-36.
  18. Неокласицизм та утопізм соціалізму: міфи про міф // Зеленая лампа. - 1999. - № 3-4. - С. 62-63.
  19. Цивілізаційний проект "універсалізму" як пошук відповіді на ситуацію "POST" // Філософсько-антропологічні читання. - Київ. - 2000. - С. 170-178.
  20. Концепція переживання в естетиці Х. Ортеги-і-Гассета // Сервантес і проблеми розвитку європейської прози. - Львів. - 2000. - С. 42-47.
  21. Необароковий сон із квітів фантазії // Дивосад. - 2000. - С. 24-25; інші дослідження.

 

 



Хостинг от uCoz